l

Micro weboldal

A micro weboldal azaz az egyoldalas weboldal 5-6 éve kezdte meg térhódítását. Főbb ismérve, hogy egyetlen, hosszú görgetésű oldalban foglalja össze a mondanivalót. Nincsenek aloldalak, a menüpontok a főoldalon belül navigálnak.

A microsite-ok legnagyobb előnye a lenyűgöző design, hiszen csak egy oldal áll rendelkezésre ahhoz, hogy lenyűgözze a látogatót. Az egyoldalas weboldalak látványos animációkkal, vizuális effektektekkel és különleges megoldásokkal hívják fel magukra a figyelmet. Az információk tömkelegétől megfáradt internetezőnek egyenesen felüdülést hozhat egy letisztult, ámde informatív onepager. 

Tartalmát tekintve a micro weboldalon lényegretörő információk szerepelnek, a cél egy termék vagy egy szolgáltatás ismertetése oly módon, hogy a látogató a lap aljára érve egyenesen vágyjon arra, hogy megrendelje a terméket, vagy árajánlatot kérjen.   

Az egyoldalas weboldal kialakítása tökéletesen alkalmas arra, hogy a látogatót egy felfedező “utazásra” kalauzoljuk. Mivel nem tud más aloldalra kattintani, ezért ezek az oldalak a történetmesélés mesterei. Szekcióról szekcióra egyre több értékes információ és vizuális élmény tárul fel előtte, de mindig tartogat a következő szakaszra is újdonságot, hogy az olvasó nem akarjon kilépni az oldalról. Egy jól felépített onepager oldal segítségével akár megduplázhatja addigi bevételét!

Üzleti weboldal

A vállalkozásod hiába kínálja a legmagasabb színvonalú terméket, vagy szolgáltatást, ha az rejtve marad a potenciális vevők előtt. Nem túlzok, ha az állítom napjainkban akár egy vállalkozás végét is jelentheti, ha az nincs jelen az online világban. Azonban az online jelenlét sem jelenti azt, hogy hátradőlhetsz.

Ha a honlapod láthatatlan marad a Google számára, akkor a vásárlóid számára is az marad. Márpedig mi értelme egy szuper üzleti honlapnak, ha látogatója nincs egy szál sem, nem igaz? Látogatót a keresőoptimalizálás (SEO) eszközeivel szerezhetünk, látogatóból érdeklődőt, érdeklődőből vásárlót pedig az online marketing eszközeivel varázsolhatunk.
A felhasználói élmény (UX) javítása minkét célt támogatja, hiszen a remek design és a használhatóság nemcsak a vásárlásról győzheti meg az érdeklődőt, hanem a Google találati listáján elért helyezésen is javíthat.
Mint láthatod, a weboldal készítés számos lényeges, egymásra épülő szegmensből áll, melyekre egyformán kellő hangsúlyt kell fektetni!

Webáruház

Te is kipróbálnád magad az online értékesítésben? Akkor az első feladatod egy webáruház készítése vagy készíttetése. A webáruház sikeressége számos tényezőből áll. Nem elég, a szuper termék, fontos a versenytársak ismerete, a piackutatás, a marketingstratégia kidolgozása, valamint ezek alapján a megfelelő árazás is.

Ahhoz, hogy a webáruházad bevételtermelő gépezetté alakuljon, nem elég a szemet gyönyörködtető, egyedi design. A Te feladatod is kielemten fontos, nélküled csak egy unalmas, érdektelen weboldal marad. Ismerned kell a vevőidet, tudnod kell kik ők, milyenek a vásárlási szokásaik. A vevői célcsoportod meghatározása és megismerése után a feladatunk az egész weboldalt úgy felépíteni, hogy ennek a konkrét csoportnak szóljon. Érezzék magukénak, mintha csak neki íródott volna minden szó.

Marketing célú, keresőoptimalizált szöveg megírásában is tudunk segíteni, hogy látogatóid biztosan vevői is válljanak!

Kapcsolat

ahol elérsz

@veronetwebdesign

@veronet_webdesign

Hagyj üzenetet!

Adatvédelem

Weboldalakat készítek.
Nem Neked, hanem Veled!

info@veronet.hu

Irodánk címe

4033 Debrecen Szárazi Ferenc utca 31/3.

Elérhetőségek

+36 (70) 410-4293
info@veronet.hu