7 ok, amiért cégednek szüksége van új weboldalra

új weboldal

Az ügyfeleid, amikor a márkáddal kapcsolatban informálódnak, gyakran a céged weboldalával találkoznak először, így ez lehet az egyik leghatékonyabb marketingeszközöd, amellyel a céged rendelkezhet. Ennek ellenére egy weboldal sem lesz túl hatékony, ha az régi és elavult. Összegyűjtöttem 7 fő okot, amiért érdemes a cégednek új weboldalt készítenie, vagy a jelenlegit felújítani.

1. Weboldalad lassú betöltési sebessége lassú

Sem a Google-nek, sem a weboldaladra látogató potencális ügyfeleknek sincs türelmük a lassan betöltődő weboldalakhoz. Ha az oldalad a vártnál lassabban tölt be, fennáll a veszélye annak, hogy a látogatók egész egyszerűen elhagyják az oldalt. Ha ez még nem lenne elég nagy gond, a Google a rangsorolás során a betöltési sebességet is figyelembe veszi. Ez azt jelenti, hogy nem csak a felhasználók hagyják el csalódottan a weboldalad, hanem a Google helyezések között sem fog jól teljesíteni, kevésbé lesz látható és elérhető, mint a gyorsabban betöltődő oldalak.

A betöltési sebességnek óriási szerepe van a keresőoptimalizálás, mind az ügyfélelelégedettsé

g szempontjából. Gondolkozhatsz így: minél gyorsabban tölt be az oldalad,annál valószínűbb, hogy előrébb kerül a keresőkben, és a látogatók is az oldalon maradnak. A GTmetrix, a Pingdom Tools és a Google PageSpeed Insights olyan eszközök, amelyek segítségével feltérképzehetjük a honlap betöltési sebességét. Van néhány trükk, amivel egy régebbi, lassú weboldalt is gyorsabbá tehetünk, de a legtöbb esetben a legjobb megoldás egy új weboldal létrehozása.

2. A weboldal nem tükrözi a márkádat

A márka az, amit az ügyfelek a cégedhez kötnek, az erős márka pedig azt jelenti, hogy ezek az asszociációk egyértelműek. Mivel a weboldal segít márkád képviseletében, ezért fontos, hogy tartalma jó értelemben tükrözze azt. Ha a céged fejlődött és nőtt az elmúlt néhány évben, akkor elképzelhető, hogy a weboldal már nem tükrözi hűen a márkádat. Lehet, hogy például most új termékeket vagy szolgáltatásokat kínál a céged, vagy csak a meglévő szolgáltatás minőség javult? Ezek után a minőségi változások után a weboldalnak is tükröznie kell ezt a fejlődést, hogy a megfelelő ügyfeleket vonzza. Az üzleti modellben, jövőképben vagy célokban bekövetkezett változások szintén alapot adhatnak a megújulásra.

3. A weboldal nem tartamaz CTA-t (cselekvés

re való felhívást)

CTA nélkül nagy a veszélye annak, hogy a webhelyre látogatók tétlenül kóborolnak az oldalak közt, anélkül hogy tudnák, mit tegyenek, így végül inkább elhagyják a weboldalt. Ezt még olvasni is rossz, nem igaz? Ezt nevezik elveszett üzleti lehetőségnek, amit feltétlenül el kell kerülni. A cselekvésre való felhívás vagy cselekvésre ösztönzés leegyszerűsítve azt jelenti, hogy arra ösztönzi a felhasználókat, hogy bizonyos műveleteket hajtsanak végre. Ez a bizonyos művelet lehet pédául hírlevélre való feliratkozás, vásárlás, vagy információkérés.

Ezek közül bármelyik műveletet is szeretné a látogató végrehajtani, azt egyértelműen fel kell tüntetni a weboldalon, akár linken, akár gombon, grafikusan, vagy felugró ablak formájában. Ezenkívül azokat stratégiai szempontokat figyelemebe véve kell elhelyezni, hogy fenntartsák a látogató érdeklődését és megkönnyítség a tartalomban való navigálálst.

4. A honlapod nem mobilbarát

Mi, emberek egyre több időt töltünk az interneten és sokunk számára a mobiltelefon lett az elsődleges eszköz, amellyel internetezhetünk. Ma az összes internetes forgalom több mint 50%-a mobileszközökről származik. Ha weboldalad nem mobilbarát, garantált, hogy rengeteg potenciális ügyfélről fog lemaradni.

Jó megoldás egy új, reszponzív weboldal létrehozása. Egy ilyen weboldal automatikusan alkalmazkodik ahhoz az eszközhöz, amelyen az oldal megjelenik, legyen az számítógép, mobil vagy tablet. A weboldal használatakor nagy szerepet játszik a könnyű használhatóság. A reszponzív dizájnnak köszönhetően a felhasználó könnyebben navigálhat a honlapon – ezzel el is jutunk a következő okhoz.

5. Nehéz eligazodni a weboldalon

Ahhoz, hogy a látogatók könnyen tudjanak tájékozódni a weboldalon, feltételnül szükséges egy könnyen áttekinthető és felhasználóbarát oldal.Például gyakran látunk weboldalakat zsúfolt navigációval, viszont ez is zavaró lehet a webhelyre látogatók számára.

Lehet egy weboldal szép, de ha a látogatók nem találják meg a keresett információkat, termékeket, akkor a weboldal nem éri el a kívánt hatást. Ezért rendelkeznie kell egy jól átgondolt struktúrával, egy áttekinthető menüvel, egy jó linkszerkezettel, valamint világos és stratégiailag jól elhelyezett CTA-kkal.

6. Weboldalad nincs frissítve

A digitális világ folyamatosan fejlődik és változik. A webes szabványok évről évre változnak, ezzel összhangban az ügyfelek preferenciái is változnak. Elvárják, hogy weboldalad naprakész és működőképes legyen. Ha igazán jó honlapot szeretnél, akkor naprakésznek kell lennie az aktuális webes szabványokkal és webdizájn trendjeivel kapcsolatban

Ha weboldalát több mint 3 éve készítették, nagy a valószínűsége annak, hogy nem frissítették, ami a megjelenést és a funkcionalitást is hátrányosan érintheti. Folyamatosan látjuk, hogy a weboldalakon elavult kód található, ami csökkenti a betöltési sebességet és a funkcionalitást a különböző eszközökön. Előfordulhat, hogy nem kompatibilis néhány legújabb böngészővel.

7. Magas a visszafordulási aránya

A visszafordulási arány azt jelzi, hogy a weboldal látogatói közül hányan látogattak meg egy oldalt anélkül, hogy egy másik oldalra kattintottak volna. Ha attól függ, hogy a látogatók egynél több oldalt nyitnak meg a weboldal céljának elérése érdekében, akkor a magas visszafordulási arány negatív lesz.

Az első oldal, amelyre a felhasználók eljutnak, átjáróként kell, hogy szolgáljon más oldalakhoz, amelyek például cikkeket, termékeket, szolgáltatásokat, fizetési folyamatokat tartalmazhatnak. A Google Analytics segítségével megvizsgálhatjuk weboldalának visszafordulási arányát. Ha a visszafordulási arány abnormálisan magas, egy új webhely egyértelműen jó ötlet lehet.

Új weboldal?

Ha a fenti szempontok bármelyike ​​elmondható weboldaladról, akkor érdemes lehet újat készíteni. A cég weboldalának olyannak kell lennie, amelyre büszke lehetsz. Megfelelően kell képviselnie a céget, és meggyőző tartalommal kell rendelkeznie a potenciális ügyfelek bevonzásához. Egy régi és elavult weboldal sok esetben az ellenkező hatást váltja ki.

A VERONET örömmel segít egy professzionális weboldal elkészítésében, amely megfelel a mai szabványoknak és elvárásoknak. Vedd fel velünk a kapcsolatot egy kötelezettségmentes és kellemes csevegésért!

kérj árajánlatot!

ajánlatkérő űrlap

Az űrlap kitöltése NEM számít megrendelésnek, pusztán kapcsolatfelvétel és érdeklődés céljából használjuk.

Kapcsolati adatok
Igényelt szolgáltatás