Ezeket a szempontokat tartsd szem előtt új weboldal készítése előtt!

Ezeket a szempontokat tartsd szem előtt, ha új weboldal készítése előtt!

Egy új weboldal készítése előtt számos szempontot figyelembe kell venni. Ügyfeleket kell vonzania és konverziókat kell teremtenie. Itt adunk néhány támpontot, amit érdemes szem előtt tartani egy új weboldal készítése során!

Keress egy jó domain nevet!

Egy új weboldal létrehozásakor gyakran az első dolog a domain név kiválasztása. A domainnek Téged és a cégedet kell képviselnie, egyedinek, könnyen beírhatónak és könnyen megjegyezhetőnek kell lennie. Íme néhány tipp az optimális domain név kiválasztásához:

1. Próbáld meg kerülni a szleng, kitalált vagy idegen szavak használatát. Minél könnyebben írható a domain név, annál valószínűbb, hogy az online felhasználók könnyen megtalálják a weboldalad.

2. A név legyen a lehető legegyszerűbb, hiszen könnyebb megjegyezni egy rövid domain nevet.

3. Kerüld a számok és kötőjelek használatát, egyrészt nehéz megjegyezni, valamint kevésbé elegánsak és emlékezetesek, mint a csak szavakat tartalmazó domain nevek.

4. Használj megfelelő domain kiterjesztést! A kiterjesztés maga a név után következik, például .com, .no vagy .org. Ha elsősorban magyar felhasználókat szeretne megszólítani, válassz egy .hu domaint.

5. Használj SEO barát domaint! Nyugodtan vegyél fel egy releváns kulcsszót domainbe. Ekkor nagyobb a valószínűsége annak, hogy weboldal megjelenik a keresőkben, amikor a felhasználók például az általad kínált terméket vagy szolgáltatást keresik. A domain a vállalat egyedi címe. Egy jó domain név segít az embereknek könnyebben megtalálni weboldalad a Google-ban, és emlékezni a cégedre.

A domain foglaltáságát itt tudod ellenőrizni. Egyszerű és kényelmes a használata, csak be kell írnod az általad használni kívánt domaint a keresőmezőbe és megnyomni a „Keresés” gombot. Pár másodpercen belül már tudhatod is, hogy szabad-e még a domain. Ha így van, érdmes azonnal lecsapni rá, nehogy valaki megelőzzön!

Melyik weboldalkészítőt érdemes használni?

A webhelykészítő vagy CMS (tartalomkezelő rendszer), más néven egy olyan program vagy alkalmazás, amelyet digitális tartalom előállítására és kezelésére használnak. Egy jó webhelykészítő segít a webhely felépítésében és karbantartásában, és a használatához sem kell nagy technikai tudás. A weboldalkészítő kiválasztásakor azt kell választani, amelyik a legjobban megfelel az igényeidnek.

Az alábbiakban felsorolunk néhányat a legnépszerűbb webhelykészítők közül:

1. WordPress

A WordPress a világ legnépszerűbb weboldal-készítője. A program ingyenes és viszonylag könnyen telepíthető. Ráadásul a weboldal-fejlesztők túlnyomó többsége ismeri a WordPress-t, így nem nehéz olyan ügynökséget vagy személyt találni, aki tud dolgozni egy WordPress-el épült oldalon.

2. Wix

A Wix teljes kreatív szabadságot biztosít. A Wix úgy készült, hogy az összes elemet és funkciót tetszés szerint állítsa be a fogd és vidd szerkesztővel. Ezenkívül több száz webdesign sablont tartalmaz előre elkészített blokkokkal, gombokkal, galériákkal és még sok mással, így a kezdőknek jó kiindulási alapot nyújtanak a munkához.

3. Squarespace

A Squarespace a Wixhez hasonlóan a drag and drop élményt nyújtja. Ezen kívül a program egy csomagban tartalmazza többek között a weboldal tervezést, fejlesztést, szoftver karbantartást, SSL biztonságot, 24 órás támogatást és tárhelyet. A Squarespace közel sem rendelkezik annyi bővítménnyel, mint például a WordPress, de ha szűkös a költségvetésed, és egy egyszerű de szép weboldalra van szükséged, ez a webhelykészítő tökéletes lehet a számodra.

Az új weboldal tervezése 

A webdizájn a weboldal fejlesztésének központi része. A tervezés sok mindenből állhat, de a webdesign gyakran magában foglalja a színek, tipográfia , logók és hasonlók használatát. Mindezek az elemek befolyásolják, hogy a webhely szép-e ránézésre, ami gyakran meghatározó a felhasználók számára, hogy használni akarják-e.

Fontos megjegyezni, hogy a webhely kialakításának segítenie kell a felhasználókat abban, hogy a márka és a tartalom értékére összpontosítsanak, ahelyett, hogy elvonnák a figyelmet a grafikákról és a nagy mennyiségű szövegről. A letisztult dizájn pozitív felhasználói élményt biztosít, amely visszatérésre ösztönzi az ügyfeleket.

A vonzó tartalom kulcsfontosságú

Ma a felhasználók igényesebbek, mint korábban, és magasabbak az elvárások a tartalommal szemben. Weboldalad lehet könnyen elérhető, jól működő, gyorsan betöltődő, de ha a tartalom nem vonzó, nem elég érdekes, gyakran elégedetlenek lesznek a látogatók. Ezért a tartalomgyártásnak a vállalat marketingstratégiájának központi részét kell képeznie. Egy másik dolog, amit érdemes szem előtt tartani, az az, hogy az emberek előnyben részesítik a videót minden más tartalommal szemben. Ha videókat veszel fel a tartalomba, az számos előnnyel járhat.

A keresőoptimalizálás (SEO) 

Sokan a Google-hoz vagy más keresőmotorokhoz fordulnak, amikor termékeket vagy szolgáltatásokat kell találnunk. Felismerheted magad abban, hogy keresés közben leggyakrabban a keresési eredmények között megjelenő legnépszerűbb webhelyek valamelyikére kattintasz (SERP). Valójában a kutatások azt mutatják, hogy a Google-on valamit kereső emberek 70%-a a keresési eredményoldal első három organikus pozíció valamelyikére kattint. Ezért magától értetődik, hogy céged célja az kell legyen, hogy a SERP-ben minél előrébb kerüljön – és itt kulcsfontosságú a keresőoptimalizálással végzett munka. A keresőoptimalizálás, más néven SEO, számos technikát tartalmaz, amelyek segítenek egy webhelynek jobb organikus pozíciót elérni a Google-ban. Ha sikeres a SEO, akkor weboldalad több látogatót, több konverziót és remélhetőleg megnövekedett eladásokat hoz. Érdekel milyen trükkökkel javíthasz weboldalad SEO-ján? Akkor olvass tovább!

1. A weboldalnak felhasználóbarátnak kell lennie

Egy felhasználóbarát weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy minél több és elégedett vásárlót érjünk el. Számos elem segít a weboldal felhasználóbarátabbá tételében, de különösen fontos lesz a betöltési sebesség és a navigáció.

A kutatások azt mutatják, hogy azoknak a felhasználóknak a 40%-a, akik olyan webhelyet látogatnak meg, amelynek betöltése több mint 3 másodpercig tart, úgy dönt, hogy elhagyja az oldalt. Ezen felül, ha a weboldal gyorsan betöltődik, magasabb rangsort kap a Google-ban. Ezért törekedj arra, hogy minél gyorsabban töltődjön be a weboldalad, hiszen minél gyorsabb, annál jobb!

A navigáció feltétlenül szükséges ahhoz, hogy az ügyfeleket végigvezesse a honlapodon. Az utolsó dolog, amit szeretnél az az, hogy a látogatóid ne találják meg azt, amit igazán keresnek, vagy hogy elakadjanak egy oldalon anélkül, hogy tudnák, mit tegyenek. Ezért ügyelned kell arra, hogy a weboldalad világos tartalommal és jó, a célcsoportodhoz igazodó szerkezettel rendelkezzen.

2. Fókuszálj a reszponzibilitásra!

Sokunk számára a mobiltelefon vált az internetezés elsődleges eszközévé. Ha weboldalad nincs mobil képernyőhöz igazítva, az esetek túlnyomó többségében a mobilhasználók inkább elhagyják az oldalt. Más szóval, sok potenciális ügyfelet hagysz ki, ha tartalmad nem kompatibilis a mobillal.

Annak érdekében, hogy webhelyed mobilbarát legyen, reszponzív dizájnnal kell elkészítenie. Ez azt jelenti, hogy weboldalad automatikusan alkalmazkodik ahhoz az eszközhöz, amelyen az oldal megjelenik, legyen az asztali számítógépen, táblagépen vagy mobiltelefonon.

3. Weboldal karbantartása

Minden weboldalra jellemző, hogy az indulás után folyamatosan frissíteni és karbantartani kell őket. Egy elavult webhely a legrosszabb esetben csökkenti a keresőmotorok forgalmát, lassabb a betöltési sebességet eredményez, valamint megnöveli a hackertámadások kockázatát. Ezenkívül egy elavult webhely természetesen rossz első benyomást kelt a látogatókban.  Ezért ügyelj arra, hogy rendszeresen frissítsd oldalad tartalmát, legyen szó új képek, szövegek vagy videók hozzáadásáról. Technikai oldalról egy olyan kiépített támogató rendszerrel kell rendelkeznie, amely észleli a technikai hibákat a weboldalon, hogy a probléma azonnal megoldható legyen.

A VERONET örömmel készít neked olyan weboldalt, ami a fenti szempontokat maximálisan figyelembe veszi. Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot, vagy kalkuláld ki magad a weboldalad árát!

kérj árajánlatot!

ajánlatkérő űrlap

Az űrlap kitöltése NEM számít megrendelésnek, pusztán kapcsolatfelvétel és érdeklődés céljából használjuk.

Kapcsolati adatok
Igényelt szolgáltatás

Köszönjük, hogy kitöltötted az űrlapot!

Hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!

VERONET
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.